Hiekka Beach Volley Club, Martinkyläntie 57 (huom. hallin oikea osoite on Martinkyläntie 59, mutta navigaattorit eivät löydä), 01720 Vantaa

Aika moni oli mukana valmentaja Jyrki Nurmisen järjestämillä JN Beach Talents Leireillä aiemmin maaliskuussa. EsLen D- ja C -tytöille järjestetään nyt oma biitsipäivä sunnuntaina 28.4.2024! Settiin kuuluu 1,5 tunnin treenit ja sen perään 1,5 tunnin pelivuoro. Treenivuoro alkaa klo 12.30, mutta tavataan hallilla klo 12.15.

Treenin hinta on 30 euroa, osallistuminen maksetaan paikan päällä Hiekka Beach Volley Clubilla (kortti- tai käteismaksu). Maksu on hyvä hoitaa saapuessa. Maaliskuun leireillä teimme niin, että kuljettava vanhempi hoiti koko autokuntansa maksut ja muut maksoivat hänelle (esim. MobilePaylla), tai pelaaja hoiti maksun itse.

Jos treenipäivän maksu tuottaa ongelmia, huikkaathan siitä Anulle, saadaan kuvio kyllä järjestettyä!

Tähän treenipäivään ilmoittautuu päivittämällä IN/OUT Nimenhuutoon, Anu täsmentää osallistujatiedot Jyrki Nurmiselle. Mitä nopeammin saadaan ilmoittautumiset kasaan, sitä paremmin saadaan varmistettua oikea määrä kenttiä tulijamäärän mukaisesti. Eli hoidathan IN/OUT -merkinnät heti kun mahdollista Nimenhuutoon. Tämä tapahtuma korvaa tuon sunnuntain harjoitukset.

Treenin organisaattori on junnujenkin biitsitoimintaa hoitava huippubiitsari Jyrki Nurminen ja paikkana on vuodenvaihteessa avattu uusi biitsihalli Vantaalla https://hiekkabeach.fi/, osoite Martinkyläntie 57, 01720 Vantaa Huomio! Hallin oikea osoite on Martinkyläntie 59, mutta navigaattorit eivät löydä

Jyrki ei välttämättä itse pidä treenejä, vaan joku heidän valmentajaringistään hoitaa tapahtuman.

Tämän tapahtuman kautta on mahdollisuus saada vähän erilaista treeniä ja lisää oppia, ja päästä kiinni kiinni beach volleyhin talven aikana.

Varustuksena t-paita, shortsit ja juomapullo ja ehkäpä myös pieni välipala.

Aja Puuilon pihaan, pihan perällä on ovet Hiekka -tekstit ikkunassa. Pukukopit löytyvät vasemmalta. Tytöt ovat tuoneet kassit / arvotavarat hallin puolelle laidalle. Hallista löytyy myös lukollinen kaappi arvotavaroille.

Ilmoittautumiset

Hilma P Varvara Sella I Silja L Taru-Tuuli L Anu H
Astrea N Vivian L
Rilla L Anni H Erin L Carmen L Kimi L

Kommentoi...

Anu

Harjoitukseen mahtuu 24 treenaajaa, tällä hetkellä ollaan jo aika lähellä maksimimäärää. Anulla tieto D-tyttöjen, C2 ja C3 -joukkueiden ilmoittautuneiden yhteismäärästä.

Anu

Jos joku mukaan ilmoittautuneista ei pääsekään mukaan, kerrothan siitä Anulle, koska tahansa tapahtuman alkuun asti. Muutamia tyttöjä on jonossa treeneihin, täydennetään silloin osallistujia jonosta ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot